maandag 14 september 2020

Carousel Twee

 Een handgemaakte carousel... 

van MDF.. 

Ik wil nooit weer zonder. 
Ik heb zelf de eerste in gebruik, deze tweede is nog mooier en heel bewust ingedeeld, vooral bovenop; de laatjes zijn alle twaalf een centimeter hoger dan de eerste carousel, zodat ook bv embossing poeder erin past. . 
Ik deel eerst de foto's van de nieuwe carousel, en voor wat er wel niet allemaal in kan, zet ik foto's van de 1e carousel eronder.  

De diameter van de carousel is 34 centimeter, en draait rond op een schijf met kogeltjes. 
De middelste koker gaat door tot de eerste reeks lades, ideaal voor bv een lineaal en lange penselen ... de buitenste ring is de diepte van het bovenste plateau; vooral geschikt voor kleinere penselen, markers, en handzame tools. . 

De druppels zijn geen verflopers maar bewust gecreeerd ter decoratie met houtlijm. 

Bij belangstelling: stuur me een mail op ellieknol @ hotmail. com (haal spaties weg)
ook voor informatie over verdere afmetingen eventueel. 

Streefbedrag is 139 euro.. 









Dit kan er allemaal in: